תומס שרייר הוא אלוף העולם לשנת 2016

 

המערכה האחרונה של אליפות העולם המרתקת בסופרמוטו נערכה במסלול קסטלטו די ברנדוצו.
תומס שרייר הגיע לסיבוב האחרון עם יתרון מבטיח, במטרה לזכות בתואר החמישי שלו ולהפוך לרוכב בעל מספר האליפויות הגדול ביותר בהיסטוריה של הסופרמוטו.
הרוכב הצרפתי יצר את הקשר הנכון עם מסלול לומברדיה כבר במקצה האימון החופשי. תומס אוהב את המסלול המהיר והשיג בו תמיד תוצאות טובות.
בשלב ה-Super-Chrono השיג שרייר תוצאה מדהימה שהציבה אותו בפער עצום לפני כל מתחריו.
במרוץ הראשון תומס לא צלח בצורה טובה את הפנייה הראשונה והסתפק במקום השלישי. הוא רכב בחכמה, לא דחף יותר מדי וניסה לא לבצע טעויות. המזל עמד לצידה של קבוצת TM Factory Racing: ראשית הולבקר פרש בתוצאה מתקלה, והקפה אחת לפני הסיום שמידט נפל והעניק את הנצחון לתומס.
בזינוק למרוץ השני איבד תומס את המקום הראשון ליריבו הישיר שמידט. שרייר ניסה תחילה לתקוף ואז החליט להסתפק במקום השני ובזכייה החמישית בתואר אלוף העולם.
תומס שרייר ו- TM Factory Racingעברו שוב עונה נפלאה, שבסיומה הם זכו בתואר הכפול -אליפות העולם ליצרנים ואליפות העולם לרוכבים.
באליפות אירופה זכה דייגו מונטיצ’לי בדאבל ללא מתחרים. לאחר המרוץ היו לרוכב הצעיר חרטות מכיוון שהוא יכול היה לשאוף לתואר האירופאי שעדיין חסר לו.
חואן לאדוס המשיך להשתפר ממרוץ למרוץ וסיים את העונה במקום השישי.
המרוץ האחרון העונה של קבוצת TM יהיה בגביע המדינות שייערך בברצלונה שבספרד, שם ינסה תומס שרייר להגן על התואר בו זכה בשנה שעברה.
אלכס סרפיני, מנהל הקבוצה, אמר אחרי המרוץ: “אנו מאושרים. תומס היה מושלם, היום היינו רק צריכים לחשוב איך לא לעשות שגיאות, וכך היה. 5 תארים ברציפות. חבל שדייגו, אחרי מה שהוא הפגין במרוצים האחרונים, לא זכה באליפות אירופה. אני מודה לכל האנשים שעבדו כדי להשיג את התוצאות הנפלאות הללו.

תומס שרייר הוא אלוף העולם לשנת 2016 - תמונה 1 תומס שרייר הוא אלוף העולם לשנת 2016 - תמונה 2 תומס שרייר הוא אלוף העולם לשנת 2016 - תמונה 3 תומס שרייר הוא אלוף העולם לשנת 2016 - תמונה 4